111123 , Blabla .. bla bla!

Nu sitter jag på tåget från Borlänge, vart och myst hos min pojkvän ett par dagar (myst = legat i soffan och sett på family guy medans han spelar battlefield 3 och skriker och slår i bordet ..). Nu kommer vi inte ses på ett tag tror jag, Jag ska ner till västergötland för att jobba och när jag kommer hem igen så är det dags att lassa bilen med allt jag äger för då ska jag flytta in i min fina fina trea ute på landet nere i västergötland, 30 min med pendeltåg från Göteborg. Juste, däremellan ska jag ta ut min tandställning!! Ni är nog få som förstår lyckan (eller iochförsig så är det väldigt många som har och har haft tandställning) , men att få ut den efter 3½ år.. lycka! 

Just nu så känner jag mig väldigt glad över hjälpsamma människor. Jag har paket att hämta ut i Solna, men får inte tag på avi'erna pga av olika anledningar så jag ringde ica och de sa att jag var tvungen att ha colli nummret, jag fick snällt ringa till feelunique i England och med min askassa engelska försöka få fram nummret, men nej något sådant hade jag ju inte. Så på ica ställde sig en tjej som förtjänar världens största kram och letade fram mina paket. Så jag sitter på tåget från Borlänge mot Stockholm för att hämta ut paket med julklappar och en ny nattkräm till moi!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag vet hur det är att ha tandställning och lättnaden att ta ut den! fast jag var sjukt rädd för att jag skulle fått bruna fläckar efter den, men som tur var så var inte det fallet!

2011-11-23 @ 15:21:49
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: haha jag vill också bleka tänderna.. men det har jag fan inte råd med.. och sådana "gör det hemma kit" verkar inte så peppande heller, åh jag vet inte!

2011-11-23 @ 15:29:21
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: ME

precis efter jag tog ut min tandställning slickade jag mig på tänderna hela tiden, det var så väldans lent. En utav de bästa känslorna!

2011-11-24 @ 10:43:05
URL: http://100-05.blogspot.com
Postat av: Amanda

Kanske är det så att jag är blind, men jag tycker att den här tjejen är så sjukt lik dig! http://www.youtube.com/watch?v=Gbh-07-PRPg&feature=feedu



Btw så har jag också tandställning och ska få ta ut den snart, ser verkligen fram emot det!

2011-11-24 @ 13:33:18
Postat av: L.

Shit vad jag saknat dessa långa inläggen från dig som berättar lite om hur du har det nuförtiden! Men waaait à minute! Vem är killen?! :D

2011-11-24 @ 18:11:20
Postat av: Paris

Min tandläkare blekte tänderna på mig efter att jag tagit ut den, trodde det var standard procedure :P dom kan ju inte ta ut den och inte göra någonting, då är det ju klart att man går runt med fläckar på tänderna...



Visst blir man glad när folk anstränger sig?! När jag gick i mitella så packade en tant min matkasse i affären, helt från ingentstans. Blev så himla glad!

2011-11-25 @ 19:43:49
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

amanda; haha.. du är faktiskt inte den första som säger det, men jag ser iiingen likhet!

2011-11-26 @ 21:32:43
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: verkligen trist. jag har ju använt den i typ tre år och varit jättenöjd tills nu typ. har ju alltid haft finnar, innan jag började använda den också, så behöver ju inte vara så att den orsakat alla mina finnar sedan dess nödvändigtvis, men skulle vara himla surt om det var så. har i alla fall bytt nu och redan efter tre dagar ser min hy bättre ut.

2011-11-27 @ 09:35:17
URL: http://todaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0