120229

Gör mig redo för ett viktigt möte. Sminkat mig för mycket för ett sådant här möte, Det är sådant man tänker på när mötet är viktigt. Kvinnan eller mannen som sitter framför mig om en timme struntar nog i hur jag är sminkad eller hur jag klär mig. Helst ska jag nog se lite olycklig ut för att det ska gå vägen. Men jag är inte olycklig, jag är bara stressad som fan. Över livet och allt som hör till. En vacker dag ska jag ha det där inre lugnet, tills dess är jag väldigt nöjd med att inte vara olycklig. Det gäller att vara glad över det lilla, som kankse inte är så litet alla gånger.
Men nu är det dags att springa till tåget.

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Bloglovin-byte? :)

2012-03-09 @ 19:22:46
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0