120206

Har gått runt i en dimma de senaste dagarna. Känner mig helt.. tom.
Kan man bli uttråkad såhär snabbt? är det tristessen som skapar det där hålet?
Vad ska jag göra åt det, ska jag göra något åt det.
Jag har insett att det har känts såhär hela tiden egentligen, jag har bara ätit smärtstillande i form av närhet. Plötsligt står jag utan min medicin. Jag skulle kunna hitta ny. Men det är inte rätt.
Saknar Stockholm lite.
Vill känna mig levande. Får väl börja med någon extemsport eller bara bada iskallt ibland.
Jag trodde att jag kastade mig ut genom att flytta, som att det skulle göra någon skillnad. Hade det blivit som jag trott att det skulle bli skulle det nog inte kännas såhär.
Men skitsamma. Det är jag som är problemet och det är ju bra, då kan jag lösa det.
Ps. än så länge funkar lchf bra, men idag kände jag för att stoppa i mig varenda kolhydrat jag har hemma. Jag tröståt kött istället.

ps2, i morgon ska jag kolla på en kattbebis. En blå bicolour ragdoll bebis på 3,5 vecka. Han kommer se ut som en ulltuss och jag kommer falla.

Kommentarer
Postat av: Emy

Om du beslutar dig för att komma tillbaka till sthlm så är det ingen som hindrar dig. hehehe, komsi!

2012-02-06 @ 23:01:32
URL: http://emyvonhell.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Jag säger samma du kan jobbA PÅ MAC HÄR!

2012-02-07 @ 14:06:33
URL: http://www.murderotic.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0