111031 MAC Fusion pink ♥

(Bilder lånade från temptalia.com)

Jag har gått och taffsat på stiftet flera gånger men så sålde det slut innan jag förstod att jag verkligen BEHÖVDE det. Så jag ordnade en adress i usa, använde myus.com och skickade efter det från nordstrom. Självklart blev det annat, 2 rouge 1 läppstift till och ett dazzleglass från glitter and ice kollektionen  (bra att ha när jag jobbar, jag är inte super förtjust i dazzleglass). Hoppas nu det kommer snabbt och att jag slipper tullavgift, men det här läppstiftet är värt att åka på tull för. Det är så otroligt fint!
Det har vart hel-dött här på bloggen, har vart nere i Göteborg och jobbat, nu är jag hos Emil. 
Åker ner i veckan igen för att gå på en workshop och jobba. Längtar så tills jag får flytta in i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Keela

Jag vet det, och jag betalade inget för dom:)

2011-11-05 @ 17:37:31
URL: http://Keela.se
Postat av: Vanja

vart köper man bäst läppstift från mac? förutom på ditt jobb då!

2011-11-06 @ 19:26:53
Postat av: Stephy

Vanja: Kicks.se är den enda säkra sidan att beställa mac ifrån :) det finns extreemt mycket fejk mac överallt men kicks är den enda svenska sidan som säljer mac. Puss!

2011-11-06 @ 23:23:27
URL: http://pulsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0