111219

Ibland får man må såhär, såhär konstigt. Tror det är ensamhet bara. Inget att oroa sig för. Emil åkte hem idag, haft en supermysig helg tillsammans, tror det är därför det känns såhär. Tomt. 
Men jag har några roliga saker att se fram mot, Julafton SJÄLVKLART , på nyårsafton ska Oli och Andreas komma hit och det ska bli superduper roligt så ska vi till en supergullig tjej jag träffat på jobbet och hennes pojkvän (Det är väl så man lär känna folk nu när man är.. eh .. vuxen?) , nyår kommer bli KUL! Sen ska jag träffa Emil igen och seen åker jag till London i två dagar och hoppas att lilla mia bor kvar. Några pengar ska jag väl lyckats spara ihop så jag kan budget shoppa!
eh hm ja jo. Det var väl det lilla blogginlägget!

Kommentarer
Postat av: mia

komsi komsi!

2011-12-20 @ 23:03:03
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Mimmi

SVAR

Tack så mycket fina du!

2011-12-25 @ 11:30:50
URL: http://whatsernames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0